Dátové služby - Akord DM

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

Dátové služby

Služby
Najčastejšie otázky
 

Ak potrebujeme správu databázy?
 
Vieme sa postarať o kompletnú správu databázy. Najprv prebehne analýza databázy, očistenie od duplicít, doplnenie chýbajúcich údajov (psč, obec). Po každom využití databázy (napr. zaslanie materiálov) je možné vrátené zásielky zaevidovať do databázy s dôvodom nedoručenia, overiť správnosť adresy pre podnikajúce subjekty, zaevidovať zmeny prípadne vyradiť adresáta. Permanentné dopĺňanie údajov do databázy, triedenie podľa požiadaviek.


Aký je postup pri aktualizácii starších zdrojov?
 
V prvom rade nájdeme možnosť aktualizovať automaticky z našej centrálnej databázy na základe zhodných znakov, napr. IČO, názov spoločnosti. V druhom rade ide o dohľadanie prostredníctvom iných dostupných zdrojov napr. internet.
 
 
Aký je výstup pri digitalizácii?
 
Štruktúru databázy a potrebný výstup si zvolíte sami. Cenová kalkulácia závisí od objemu spracovaných dát (počet dotazníkov, počet otázok v dotazníku, počet uzavretých a otvorených otázok), formy výstupu (elektronická, tlač – čierna resp. farebná, príprava layoutov pre tlač zostáv).
 
 
Ak chceme nahadzovať údaje a zároveň vybaviť poštovú korešpondenciu?
 
Priebežne nahadzujeme došlé informácie (poštové zásielky, internet, SMS) do pripraveného informačného systému s následnou odpoveďou prostredníctvom listovej zásielky, internetu, SMS. Väčšinou sa jedná o zaslanie bližších informácii k ponúkaným produktom alebo službám, zaslanie katalógu. Samozrejmosťou je evidencia času došlej požiadavky, forma a čas vybavenia.
 
 
Ak okrem nahadzovania chceme aj scan?
 
Všetky došlé dokumenty, okrem nahodenia do elektronickej formy pre ďalšie spracovanie môžeme aj zoskenovať do Vami zvoleného formátu (.bmp, .jpg, .tif, .pdf). Dokumenty potom triedime podľa požiadaviek (abecedne, regionálne, dátum). 
 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky